Dotazník spokojenosti zaměstnanců za rok 2018

Vážená kolegyně, vážený kolego,

Toto je dotazník týkající se Vaší spokojenosti se zaměstnáním a pracovními podmínkami ve společnosti. Dotazník je sestaven tak, aby bylo možné analyzovat vývoj spokojenosti zaměstnanců a porovnat ho v jednotlivých letech, proto se většina otázek opakuje, avšak jsou zařazeny i otázky na aktuální témata.

Byli bychom rádi, kdybyste vyjádřili svůj názor, protože Vaše názory, postřehy či poznatky nás zajímají a mohou vést ke zlepšení pracovních podmínek. Prosíme vyplňte tento anonymní dotazník do 21.12.2018.

1.Zaškrtněte prosím, z jakého jste úseku
2.Jste spokojen/a se svou pracovní pozicí?
3.Máte možnost se ve firmě rozvíjet a vzdělávat?
4.Máte možnost pracovat s moderními technologiemi?
5.Máte pocit, že svou práci vykonáváte na 100%?
6.Jste spokojen/a se svým finančním ohodnocením?
7.Vyhovuje Vám pracovní prostředí, ve kterém pracujete (vč. uspořádání pracovního místa)?
8.Jste spokojen/a se vztahy na pracovišti (vztahy s kolegy)?
9.Chtěl/a byste, aby firma pořádala více společenských a sportovních akcí?
10.Jste spokojen/a s benefity (sociálními výhodami) ve firmě? (návrhy nových benefitů můžete uvést v závěrečné části dotaníku „Návrhy, postřehy, připomínky“)
11.Jste spokojen/a s pořádkem na svém pracovišti?
12.Záleží Vám na tom, pro jakou společnost pracujete?
13.Jak vidíte současný rozvoj společnosti?
14.Jak jste spokojen/a s mírou informovanosti o dění ve společnosti?
15.Jak hodnotíte práci a přístup Vašeho přímého nadřízeného?
16.Jak hodnotíte práci vrcholového vedení?
17.Zaznamenal/a jste od prosince 2017 (kdy byl naposledy vyplňován tento dotazník), nějaké změny v sociálním zázemí zaměstnanců firmy (pracovní prostředí, péče o zaměstnance – sociální zařízení, šatny, jídelna,…)?
18.Jak vnímáte hodnoty firmy?
19.Jak jste spokojen/a s nabídkou a  kvalitou obědů a občerstvení v kantýně? (připomínky můžete uvést v závěrečné části dotazníku „Návrhy, postřehy, připomínky“)
20.Zaznamenal/a jste v uplynulém roce změny v personální práci svého nadřízeného – např. v těchto oblastech: způsob komunikace, předávání informací, ochota a schopnost řešit problémy, pracovní hodnocení podřízených, organizace oddělení / směny, rozdělování práce, spolupráce s mluvčími?
21.Měl/a byste zájem o poradenství v oblasti finanční gramotnosti od externího subjektu, které by probíhalo v rámci pracovní doby? (Jedná se o znalosti a dovednosti, které člověku umožňují porozumět financím a správně s nimi zacházet v různých životních situacích.)
22.PŘIPOMÍNKY K BEZPEČNOSTI A OCHRANĚ ZDRAVÍ PŘI PRÁCI
23.DALŠÍ NÁVRHY, POSTŘEHY A PŘIPOMÍNKY (Následujících pár řádků je věnováno pro Vaše další připomínky k jakémukoli tématu, které chcete adresovat vedení společnosti)


Mnohokrát Vám děkujeme za vyplnění dotazníku.

S přáním hezkého dne

Management


Nápověda

Detail zaměstnance

Na této stránce naleznete všechny informace o konkrétním zaměstnanci.

Karty

Základní údaje

Výpis základních údajů o zaměstnanci (data mohou být získávána z již používaných systémů pro evidenci zaměstnanců ve firmě)

Hodnotící pohovory

Seznam uskutečněných a plánovaných hodnotících pohovorů

Je zde vidět zaměstnancův rozvojový potenciál, procentuální hodnocení zaměstnance, počet zadaných úkolů, opatření

Hodnotící pohovory

Vzdělávání

Seznam plánovaných a absolvovaných kurzů a školení včetně termínů a stavu

Po kliknutí na Název vybrané položky se zobrazí detail vzdělávací akce, kde jsou dostupné veškeré informace

Detail vzdělávací akce

Prohlídky

Seznam plánovaných a absolvovaných lékařských prohlídek zaměstnance

Periodické aktivity

Seznam aktivit, které se pravidelně opakují a je potřeba je obnovovat (školení BOZP, PO apod.)

Testování

Seznam testů, za které vybraný zaměstnanec zodpovídá

Rizikové faktory

Nebezpečí při pracovní činnosti, která jsou nutná pravidelně kontrolovat (např. poškození sluchu při hlučném pracovním prostředí apod.)

Požadavky ZZ

Požadavky zdravotní způsobilosti k práci (např. možnost řídit motorová vozidla)

Odpracované hodiny

Údaje o odpracovaných hodinách a počtech směn (data mohou být získávána z již používaných systémů pro evidenci zaměstnanců ve firmě)

Historické údaje

Údaje o předchozích pracovních pozicích zaměstnance a jeho nadřízených

Strom podřízených

Stromová struktura podřízených zaměstnanců (lze zde přehledně vidět vztahy podřízenosti-nadřízenosti, přímé i nepřímé podřízené)

Uživatelský účet

  • Typ uživatelského účtu
    • Personální oddělení - tento typ účtu má práva pro správu systému EduLine, plánování vzdělávacích akcí, hodnocení pracovníků a dalších užitečných nástrojů
    • Zaměstnanec - může pouze prohlížet informace o sobě
  • Správce témat testů
  • Účet eduline
    • Povolit přihlášení - povolí zaměstnanci přihlásit se do systému
    • Uživatelské jméno - uživatelské jméno (e-mail), kterým se zaměstnanec bude přihlašovat do systému
    • Heslo - pokud bude heslo vyplněno pro již povolené přihlášení, bude stávající heslo nahrazeno novým
  • Externí přihlašováni - přihlašováni do systému EduLine prostřednictvím jiných (firemních) aplikací

Mohlo by se hodit